BetSoft annoncerer nyt Soft2Bet-partnerskab
BetSoft Gaming er et firma, der kender til værdien af partnerskaber, når det kommer til at udvide sig til nye onlinecasino- og igaming-markeder eller endda blive større på eksisterende markeder. Europæiske markeder er notorisk hårde at komme ind på, især ved etablering. For BetSoft er det en bekymring, der ikke er værd at have, takket være en helt ny indholdsaftale, der kun kan beskrives som vidtrækkende og omfattende, med operatøren der er etableret på flere markeder, samt platformudvikler, Soft2Bet.
I henhold til aftalens bestemmelser vil hele BetSoft-porteføljen blive stillet til rådighed for flere europæiske og nordiske markeder takket være mere end 10 af virksomhedens produktbrands, der nu er fuldt integreret med Soft2Bets produkttilbud.
Udvidelse af navnet er sådan man kommer frem
Soft2Bet er måske relativt ny i iGaming-industrien, men det faktum, at virksomheden er vokset fra kun 3 ansatte til mere end 100 i løbet af de sidste to år, er intet mindre end prisværdigt. Det Malta-baserede hovedkvarter genererer nu officielt en årlig omsætning på 9 mio. EUR.
Ikke alene foretager virksomheden sig gode ting med hensyn til generering af indtægter, men den blev også for nylig tildelt Best Affiliate Program-prisen på årets EGR Operator Awards for virksomhedens berømte 7 Stars Partners Initiative.
Nu er tiden inde for Europa og mere
Ifølge Annamaria Anastasi, marketingchef hos BetSoft, er det tiden inde til, at virksomheden skal tilføje flere europæiske regulerede markeder til sin serviceprofil. Hun påpeger at selskabet har haft en god tilstedeværelse på Euro-markedet i nogen tid, hvilket giver uvurderlig erfaring til firmaets team af udviklere og supportpersonale. Anastasi siger, at organisationens drivkraft er uovertruffen på de europæiske markeder, og at det nu er tid til massiv ekspansion. Ifølge markedsføringschefen er alle Soft2Bet-tilbud nu klar til markedet takket være støtten BetSofts tilbyder, med deres store markedserfaring.
På Soft2Bets side er spændingen til det nye projekt ens. Administrerende direktør Boris Chaikin sagde, at selskabet officielt fremførte et nyt brand på markedet én gang hver tredje måned. Han sagde, at der blev brugt meget energi på at sikre, at nye produkter fik et unikt udseende og følelse.
Med henblik herpå mener Chaikin, at begge parter vil nyde et langt og velfungerende partnerskab.
Kilde: