Mr Green fejrer 10 års aktivitet
For 10 år siden så iGaming-industrien debuten af et mærke, der ville gå hen og blive et af de mest kendte. I disse tider er Mr Green et af de mest respekterede gambling-mærker blandt Europas online spillere, hvilket blev indikeret af en nylig undersøgelse af kunder.
Sjov nok var skabelsen faktisk et lykketræf. Grundlæggerne, tre IT-iværksættere fra Sverige, ledte blot efter et navn, som folk ville huske, da de skabte den nye gaming-side, der reflekterede deres tro på vigtigheden af ansvarlig gaming. Mr Green var et af de første sider, der gav spillere chancen for at sætte en begrænsning på deres betting, og siden da har Green Gaming-grundstenen spillet en endnu vigtigere rolle i deres forretningsstrategi.
Green Gaming tåler ingen kompromiser
I 2017 udgav Mr Green et unikt gaming-værktøj, der tilbyder spillere chancen for at se detaljerede rapporter om deres spilleadfærd. MRG-direktøren Per Norman har udtalt, at dette værktøj, Green Gaming, er blevet en del af hans forretnings DNA.
Virksomheden tager en meget seriøs stilling imod gambling-problemer og har fortjent respekten fra iGaming-fællesskabet takket være deres arbejde med at sikre, at spillere ikke risikerer at gå for langt. Før din spilsession begynder, er du i stand til at sætte grænserne for, hvor meget du vil begrænse dig til i forhold til forbrug, og dette hjælper med at holde dig i tjek, hvis du vædder mere, end du har råd til.
En forpligtelse til fair play
Den tilfældige talgenerator i brug af casinoet, der styrer spiludfald er blevet certificeret som fair af Testfreaks-virksomheden og det Svenske Nationale Laboratorium for Retsvidenskab, hvilket beviser, at fairness er en stor prioritet for mærket.
Mærket har udvidet sig
I starten tilbød mærket kun casinospil, men nu til dags kan du nyde sportsbook-ydelser samtidig med turneringer og talspil. Virksomheden er også fortsat til at udarbejde tre succesfulde opkøb, og det blev bestemt, at gruppens navn ville ændres fra Mr Green til MRG for at reflektere det faktum, at deres produkter nu er multidimensionale.
Norman har yderligere udtalt, at selvom Mr Green bibeholdes som flagskibsprodukt, så arbejder virksomheden nu parallelt med to globale mærker. Da Redbet bliver inkluderet efter et køb fra Bonnier-gruppen i starten af 2018.
iGaming-gruppen er en konstant udvidende og innoverende éner med fremherskende markedsandele i totalt 13 markeder. De har licenser i Storbritannien, Malta, Letland, Italien og Danmark og et til sportsbook-aktiviteter i Irland.
Kilde: